Som en del av 30-årsfeiringen til Steinerskolen i Indre Østfold, inviteres det nå til foredragskveld med Godi Keller på skolen.

Godi Keller er en ettertraktet foredragsholder både i inn og utland. Han har vært til stor inspirasjon for mange, ikke minst foreldre, og vier nå livet sitt til kurs og foredrag. Bakgrunnen sin har han fra mangeårig virke som lærer, bl. a. 10 år ved Steinerhøyskolen i Oslo og seinere ved Pøbelprosjektet i Stavanger. Han har engasjert seg spesielt i foreldrearbeid og har skrevet boka «Med hjertet i skolen. En lesebok for foreldre.» Gjennom mange år har han vært kåsør i NRK, og flere av disse kåseriene er samlet i boka «Tvil i fred»

Det er en begivenhet at Godi Keller kommer til Steinerskolen i Indre Østfold, der han vil holde foredraget med den utfordrende tittelen «Det gjelder livet!»

Dette skjer torsdag 5. mars klokken 19:00 – Hold av datoen!
Velkommen!