Torsdag holdt ungdomskolen nyttårsball på Solberget. Elevrådet, med Shawan i spissen, hadde forberedt ballet over lang tid og mange elever var spente på kvelden. Elevene ankom skolen i finstasen, og det var tydelig at de hadde brukt tid og energi på å se bra ut.

Det var leid inn egen DJ for anledningen og han kjørte heftig dansemusikk på et rått anlegg. På programmet stod både talentkonkurranse og kåringer av blant annet ballets dronning og konge, limbo og masse dansing. Til alles overraskelse hadde også lærerne en «talentopptreden» med danseshow. Den ble, tro det eller ei, godt mottatt- kanskje var det noen skjulte talenter der?

Festen var preget av god stemning, og mange hadde bidratt til smakfull mat, flott pynting av lokalene og flere imponerende bidrag i form av taler og opptredener. Vi retter også en stor takk til Østfoldbadet og Askim kino for sponsing av fine premier til talentkonkurransen.

Takk for vel gjennomført fest!