2.søndag i advent er dagen for det tradisjonelle julemarkedet med håndlagde produkter ved Steinerskolen i Indre Østfold, Askim.
Vi vil servere herlig førjulsstemning og gode opplevelser. Her kan du besøke juleverkstedet, våre bugnende salgsboder, kaféer, riding, pepperkakebaking, elevutstilling, fjøsnissen, utendørs suppe- og sveleservering og ikke minst oppleve vakker underholdning av elevene.

*Også i år finner du delikatesser, julekaker, brød og alskens slikkerier hos oss. Her er det garantert noe fristende å kjøpe for enhver smak!
*Opplev og bli fristet til å handle våre flotte hjemmelagede julegaver. Gode håndverksprodukter som vil passe under et hvert juletre.
*I barnehagen blir det anledning til å bake pepperkaker. Mens barna baker, anbefaler vi de voksne å ta seg en tur i kaféen.
*På ungdomsskolen blir det salg av velsmakende mat i gymsalen. Her blir det også mulighet til å sette seg ned å nyte måltidet og kanskje slå av en prat med andre besøkende.
* Til og med fjøsnissen tar seg en tur og vil høre hva ungene ønsker seg til jul.
I tillegg blir det bl.a. lynlotteri, salg av fuglemat, gløgg, elevutstillinger, bokhjørne og mye annet moro.

Velkommen til en stemningsfull søndag i Askim.