5 (2)Mange tok seg turen til årets julemarked på skolen på lørdag. Skolens elevtall har økt, og dette gjenspeilte seg i et stort oppmøte!

Gangene, bodene og kafeene sydet av god stemning og jule-dufter og magien var absolutt på plass. Snøen og vinterkulden bidro også til å lage riktig så koselig julestemning. Både elever, foresatte og lærere hadde i lang tid jobbet for å skape et flott marked, og tradisjonen tro var det salg av alt fra julegodter, hjemmelagde gaveartikler til brukt-bod med kosedyr og cd-er til en billig penge. 8.klasse hadde virkelig gjort en flott innsats for å få inn penger til klasseturer og klassekassen. Elevutstillingen viste et bredt utvalg av elevenes arbeider i år, og det var mange stolte foreldre som fikk et lite innblikk i hva som kanskje kommer til å ligge under juletreet i år…?
Nytt i år var blant annet salg av skoleavis laget av ivrige elever i 8.klasse og fortellerstund med opplesning av H.C. Andersens «Grantreet», akkompagnert av nydelig cello-spill.

Det ble nok et vellykket Julemarked- og vi takker igjen for den formidable innsatsen!

4 (2)11

10 (2) 9 (2) 7 (2)  3 (2)

2 (2) 1 (2)8 (2)6