Søndag var det duket for julemarked på skolen vår. Mange hadde jobbet iherdig i flere måneder, for å skape en stemningsfull dag! Elevene åpnet markedet med fremføringer av 2., 3., 4., 5. og 7. klasse. For en inderlighet i fremførelsene og for en kapasitet til å resitere og huske så mye tekst!
6., 9. og 10. klasse underholdt etterhvert med fløytespill og sang som ble varmt og godt mottatt. Mange fikk unnagjort årets julegaver i de bugnende salgsrommene. For en fantastisk jobb alle har gjort med produksjon til markedet!

8.klasse hadde salg av egenproduserte varer og de solgte som varmt hvetebrød. Det var også mange hyggelige aktiviteter som foregikk både ute og inne; pepperkakebaking i barnehagen, ridning ute på plassen, magisk dukketeater i 1.klasserommet, nissebesøk og mye mer. Elevarbeider ble vist i «Galleriet», og mange tok turen innom 2.klassrommet for å ta en titt på alt det flotte arbeidet elevene har gjort gjennom året; arbeidsbøker, malerier, tegninger og håndverksprodukter.

Markedet fikk en verdig avslutning, med elevkonsert i restauranten. Ønsket om at denne konserten skulle gi mulighet for folk til å falle til ro, og nyte god musikk etter en dag på marked, ble i aller høyeste grad oppnådd. Vi håper konserten blir en tradisjon vi kan videreutvikle.

Takk til alle som har bidratt til at dette ble et minnerikt og flott marked!